امسال و سال آینده ۲۵ هزار معلم جذب می‌کنیم/مهلت ۲ هفته‌ای سازمان بازرسی برای تخلیه پارکینگ های خورو /آمار روزانه فوتی‌های کرونا بعد از حدود چهل روز به زیر ۳۰۰ نفر رسید/ متفاوت‌ترین روز دانشجو برای دانشجویان مدافع سلامت
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۹/۱۷- ۰۸:۵۹
  • استخدام ۲۵ هزار معلم غیررسمی

 

وزیر آموزش وپرورش، از استخدام ۲۵ هزار معلم غیررسمی خبر داد و گفت: همه معلمانِ مشمول استخدام در آموزش و پرورش جذب خواهند شد؛ بخشی از این استخدام، امسال و بخشی هم در سال آینده انجام می‌شود.
 
 
  • مهلت دو هفته‌ای عرضه خودرو‌های داخل پارکینک مانده

 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، به خودروسازان، دو هفته مهلت داد همه خودرو‌های داخل پارکینگ مانده خود را به متقاضیان عرضه و نتیجه را به این سازمان گزارش کنند.

ایران خودرو، سی و یک هزار و سایپا، هشت هزار خودرو در پارکینگهایشان دارند که تا پایان این ماه باید خودرو‌ها را تحویل مشتریان دهند.
 
 
 
  • رئیس قوه قضائیه دستور پیگیری مشکلات آب‌گرفتگی خوزستان را صادر کرد

 

درپی تکرار حوادث ناشی از آب‌گرفتگی معابر در شهر‌های مختلف استان خوزستان، رئیس قوه قضائیه به رئیس سازمان بازرسی کل کشور دستور داد؛ به همراه گروهی از کارشناسان مجرب، گزارشی از مقصران این وضعیت، برای دستگاه قضا تهیه کند.
 
 
  • روند کاهش قیمت مرغ زنده و گوشت مرغ در بازار
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی، از روند کاهش قیمت مرغ زنده و گوشت مرغ در بازار خبر داد و گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده، به طور میانگین در کشور هفده هزارو ۵۰۰ تومان است و مرغ در بازار با قیمت حدود ۲۳ هزار تومان به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

پیش‌تر ستاد تنظیم بازار، در مصوبه‌ای قیمت مرغ گرم را هرکیلو ۲۰ هزار و چهارصد تومان تعیین کرده بود.
 
 
  • هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال

       - در آغاز هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه خانگی با نتیجه ۳-یک، سپاهان اصفهان را شکست داد.

       - دیدار ذوب آهن اصفهان با شهرخودروی مشهد هم، ۲-صفر به نفع نماینده مشهد تمام شد.

      - ادامه بازی‌های هفته پنجم، فردا و با برگزای چند مسابقه از جمله استقلال تهران با صنعت نفت آبادان و تراکتور با فولاد خوزستان پیگیری می‌شود.


«رهبر انقلاب اسلامی، با حکمی، حجت‌الاسلام یوسفعلی شُکری را به نمایندگی، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کردند.»
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha