حدود ۴۰ تا ۴۵ درصد مصرف برق استان تهران مربوط به تجهیزات سرمایشی است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به سهم بالای سامانههای سرمایشی در مصرف برق پایتخت گفت: حدود ۴۰ تا ۴۵ درصد مصرف برق استان تهران مربوط به تجهیزات سرمایشی است که معادل حدود ۳۵۰۰ مگاوات برآورد میشود.
۰۱ تير ۱۴۰۵ ۱۲:۳۴