رسانه ملی از موفقترین دستگاههای پیشتاز در پدافند غیرعامل در جنگ تحمیلی سوم
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به نشست روز گذشته اعضای این کمیسیون با رئیس رسانه ملی، گفت: صداوسیما از موفقترین دستگاههایی بود که در پدافند غیرعامل پیشتاز بود؛ این سبب شد تا یک لحظه پایداری خط خبر و آنتن سیما و صوت قطع نشود و صدای حقیقت سرزنده و امیدوار در سراسر ایران شنیده شود.
۱۲ خرداد ۱۴۰۵ ۱۰:۴۰