پخش زنده
امروز: -
علی امیری سر مربی هرمزگانی برای یک سال دیگر، قرارداد خود را با تیم فوتسال فولاد هرمزگان تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، امیری که سال گذشته در جایگاه ششم لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفت برای ششمین فصل متوالی، هدایت قرمز پوشان فولاد هرمزگان را بر عهده گرفت.
بشتر بخوانید: ۱۸ مرداد؛ آغاز لیگ برتر فوتسال کشور
فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور از ۲۵ مرداد ماه آغاز میشود.