پخش زنده
امروز: -
رئیس اداره آبفای شهرستان کوهرنگ بر صرفه جویی در آب به شهروندان توصیه کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، حسینی گفت: برای داشتن تابستان بدون تنش صرف جویی در آب ضرورت دارد.