پخش زنده
امروز: -
اهدای عضو نوجوان ۱۷ ساله شهرستان رودان جان تازهای به بیمار نیازمند بخشید.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: کبد نوجوان ۱۷ ساله اهل رودان پس از تأیید مرگ مغزی و با رضایت خانوادهاش در بیمارستان کودکان بندرعباس برداشت و برای پیوند به بیمارستان بوعلیسینا شیراز منتقل شد.
آرش رحیمی افزود: بنیامین دهقانکمیز ۱۱ خردادماه با کاهش سطح هوشیاری به اورژانس بیمارستان کودکان بندرعباس منتقل شد و پس از انجام معاینات تخصصی و بررسیهای بالینی، در بخش مراقبتهای ویژه بستری شد.
بیشتربخوانید: اهدا عضو مرد ۵۴ ساله هرمزگانی
وی گفت: با وجود تلاشهای کادر درمان و مراقبتهای تخصصی، متأسفانه بیمار دچار مرگ مغزی شد. رحیمی افزود: پس از تأیید نهایی این وضعیت توسط گروهی از متخصصان، خانواده وی با اقدامی انساندوستانه رضایت خود را برای اهدای اعضای فرزندشان اعلام کردند.