پخش زنده
امروز: -
کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیمه سلامت نشست مشترکی برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،. در این نشست نظارتی ناصحی رئیس بیمه سلامت گفت: در بحث پرداخت حق بیمه، اکنون موفق شدیم تا پایان تیر سال گذشته را تسویه کنیم و در کنار آن از ابتدای سال با سرانه جدید ماهانه ۶۰ درصد بدهی تسویه می شود.
در ادامه این نشست معاونان سازمان بیمه سلامت هم گزارشهایی دادند.
اعضای کمیسیون بهداشت و درمان هم راهکارهای ارتقای بیشتر ۴۵ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت را بررسی کردند.
اعضای این کمیسیون بر بهبود فرایندهای بیمهای، کاهش هزینههای درمانی و تسریع در ارائه خدمات به بیمه شدگان تاکید نمودند.
مسئولان سازمان سلامت هم خواستار ارائه تخصیص و ویش بینی بودجه مناسب از مجلس شورای اسلامی بودند.