پخش زنده
امروز: -
جمعی از تلاشگران عرصه بهداشت و سلامت با حضور در مزار شهدای مهاباد به این مدافعان وطن ادای احترام کردند.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مهاباد، کادر درمان و جمعی ازمسئولان مهاباد در گرامیداشت هفته سلامت، با تجدید بیعت با شهدای والامقام، باردیگر برتعهد خود به ارزشهای انقلاب وآرمانهای والای شهدا و ادامه راه آنان تأکید کردند. در این آیین، محمدصادق امیرعشایری فرماندار ویژه مهاباد گفت: مقاومت و ایستادگی و یاد و نام شهدا و ادامه این راه، رمز موفقیت در برابر دشمن آمریکایی صهیونیستی است.
این تجدید بیعت، بیانگر این است که جامعه پزشکی، ضمن تکریم شهدا، وظیفهی خود میداند در مسیرخدمت به مردم و ارتقای سلامت جامعه، با تمام توان و فداکاری گام بردارد.